SaLAM PeRsAuDaRaAn

Friday, October 5, 2012

cantikkah aku???

Cantikkah aku andai AURATku terbuka untuk disantap oleh mata
yang bakal membawa ALLAH murka

Cantikkah aku andai MARUAHku tidak terjaga lalu senang di kata-
kata oleh mulut mereka yang suka mengata

Cantikkah aku andai AKHLAKku tidak terpelihara mudah saja
dicanang dijadikan tajuk utama cerita

Cantikah aku andai AGAMAku tidak terguna lalu mudah saja aku
alpa dek kerana tipuan dunia

Wahai MUSLIMAH,peliharalah AURATMU,MARUAHMU,AKHLAKMU & AGAMAMU agar kamu beroleh PAHALA & KEREDHAAN ALLAH kerana seindah2 perhiasan adalah WANITA SOLEHAH..Sungguh bahagia MUSLIMAH yang telah menemukan CINTA SEJATINYA.. ibarat tasbih & benang pengikatnya.. menjadi satu untaian yang selalu disentuh satu demi satu oleh MUSLIMAH yg berhati mulia yang bibirnya basah akan CINTA kepada RABB-NYA ^_^

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background