SaLAM PeRsAuDaRaAn

Saturday, June 23, 2012

air mata

~♥ Biar airmata kita mengalir menyesali segala DOSA..
daripada hanya KETAWA tanpa mengira MASA..

~♥ Biar airmata kita mengalir ketika BERTAUBAT..
daripada tak sempat kerana TERLAMBAT..

~♥ Biar airmata kita mengalir kerana SYUKUR..
daripada terus terleka dalam KUFUR..

~♥ Biar airmata kita mengalir kerana diberi PETUNJUK..
daripada tergoda dengan SYAITAN yang MEMUJUK..

~♥ Biar airmata kita mengalir kerana TAKUT API NERAKA..
daripada terus menjadi HAMBA ALLAH yang DERHAKA..

~♥ Biar airmata kita mengalir kerana rindukan SYURGA..
daripada terpesona dengan DUNIA hingga DIRI tiada HARGA..

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background