SaLAM PeRsAuDaRaAn

Wednesday, June 27, 2012

teruskan berjihad

...Teruslah berbuat baik, BERKATA BAIK, memberi NASIHAT yang baik..walaupun TIDAK RAMAI orang mengenalimu, cukuplah Allah mengenalimu lebih daripada yang lain..tanpa sedar kamu MEMBUKA PINTU HATI mereka untuk LEBIH DEKAT dengan Allah..tanpa sedar kamu membawa mereka untuk BERUBAH demi Allah dan tanpa sedar, ada PAHALA yang mengalir hasil nasihat dan kata-katamu itu..

----> Jadilah seperti JANTUNG yang tidak terlihat tetapi TERUS BERDENYUT setiap saat hingga membuat kita terus hidup menjelang akhir hayat..setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk itu datangnya daripada kelemahan diri kita sendiri..maka, BERUSAHALAH untuk menjadi yang TERBAIK pada pandangan PENCIPTAMU..

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background