SaLAM PeRsAuDaRaAn

Sunday, June 24, 2012

PESAN SAYA kepada perempuan, wanita dan muslimah yang DISAYANGI :

--> Jika ada wanita Islam yang TIDAK MENUTUP AURAT RAMBUTNYA, ingatkanlah pada mereka, supaya memakailah tudung..ingatlah AZAB Allah sedang menanti..UNDANG-UNDANG yang Allah beri ialah setiap SEHELAI RAMBUT wanita Islam yang sengaja DIPERLIHATKAN kepada LELAKI BUKAN MAHRAMNYA, maka dia diberikan SATU DOSA..jika 10 orang lelaki bukan mahram MELIHAT sehelai rambut wanita, bermakna mendapat 10 DOSA..✿

“…BERTAQWALAH kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah amat BERAT SIKSANYA.”
(Surah Al Maa’idah : 2)

--> SEDARLAH dan WASPADALAH kerana dosa kalian MENGALIR setiap masa hanya kerana tidak menutup aurat rambutmu..semoga Allah MEMBERKATI kita semua, InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background