SaLAM PeRsAuDaRaAn

Saturday, June 30, 2012

SAYANG BERTUTUP ITU INDAH, TUDUNG ITU UMPAMA PAYUNG.

~✿..Panas di dunia, panas lagi di akhirat nanti..TUDUNG ini umpama PAYUNG yang MELINDUNGI kita daripada KEPANASAN yang berjuta-juta kali ganda di akhirat nanti..✿~

>>> PESAN SAYA pada sahabat muslimah sekalian :
HARGAILAH DIRI kita dan TUNTUTLAH ilmu islam dengan sebaiknya kerana ia adalah tuntutan yang WAJIB bagi seorang islam..jika kita ingin mencari REDHA Ilahi, maka LAKSANAKANLAH apa yang telah diperintahkanNya tanpa mempersoalkan kembali apa yang telah Allah perintahkan serta meninggalkan segala laranganNya..ingatlah, kita merupakan GOLONGAN paling ramai yang memasuki NERAKA..tidak berasa malukah kita semua? tidak berasa takutkah kita dengan azab Allah? Sesungguhnya Allah tidak pernah memungkiri janjiNya..malulah kita semua muslimah, malulah..♥♥

JANGAN MEMPERSOALKAN apa yang telah Allah NOKTAHKAN dan apa yang telah Allah perintahkan kerana di sebalik suruhan Allah itu terselit HIKMAH dan KEBAIKANNYA andai kita dapat memahami dan menyedari..bukankah suruhan Allah itu menandakan Allah SAYANGKAN kita, ayuh..bangkitlah dari lena panjang, sedarilah bahawa permainan dunia MEMERANGKAP kita..menghantar kita ke lembah neraka yang hina..♥♥

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background