SaLAM PeRsAuDaRaAn

Wednesday, June 27, 2012

wanita yang sederhana

Indahnya jika dapat jadi WANITA YANG SEDERHANA yang BELAJAR mencintai Allah, belajar mencintai Rasulullah, dan belajar mencintai akhirat..ditambah lagi jika ada "PENDAMPING" yang sama-sama belajar untuk MEMPERBAIKI DIRI, menjadi terindah dan sangat TERINDAH pada pandangan Ilahi, subhanAllah....

---> Ya Allah..IZINKAN aku, izinkanlah aku jadi wanita sederhana..yang MENCINTAI AKHIRAT, kabulkanlah..amin ya Allah, amin.. (secara tak langsung anda jugak telah mendoakan) moga dimakbulkan (:

Bila berjalan seorang diri, TERSENYUM DI HATI..terasa indah kerana ada yang sedang "MEMERHATI" diri ini iaitu PENCIPTAKU, Maha Cinta.. (:
ketika tawa datang menjelma.. ingatlah itu adalah penawar duka dari-Nya setelah bertahun atau sesaat air mata kita menitis.. betapa besar keagungan-Nya kerna menyayangi kita walaupun kadang-kadang ujian yang menimpa diri kita mencaci dan menghina takdir itu.. indahnya sebuah pelayaran menuju akhirat jika sentiasa berada di naungan rahmat-Nya...

Harga diri wanita ....
Terletak pada sifat malunya ...
Malunya kepada ALLAH ...
Malunya untuk melakukan dosa ...

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background