SaLAM PeRsAuDaRaAn

Wednesday, November 17, 2010

PUiSi BuAt saHaBaT


Persahabatan yang terjalin
Mempunyai pengertian terlalu suci
Justeru usahlah
Dicemari sinaran kepalsuan

Sesungguhnya
Resepi untuk mengindahkan lagi persahabatan
Hiaskan dengan
Kesetiaan, kejujuran dan keikhlasan hati

Sahabat..
Terima kasih kerana menghargai
Erti sebuah persahabatan suci
Menjaga hatiku penuh kejujuran
Dan keikhlasan hatimu

Doaku
Semoga antara kita akan menjadi
Insan bertakwa, beriman
Dan berilmu tinggi
Serta dapat melalui liku-liku kehidupan
Dengan kuntum senyum kebahagiaan

Harapanku agar perhubungan kita
Yang terjalin erat
Berkekalan dan tidak akan pudar
Buat selamanya…

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background