SaLAM PeRsAuDaRaAn

Thursday, November 18, 2010

WAHAI SEORANG KEKASIH

Wahai seorang kekasih...
Telah lama kau dirindui...
Pilu sedih dalam kerinduan...
Menangis pun tak berair mata...
Namun hati tetap gembira...
Syafaatmu menanti di sana...

Sungguh tabahnya hati mu...
Menanggung derita yang melanda...
Biar pun pedih...
Pedih terseksa...
Kerana ummat kau tempuhi jua...

Wahai Rasul ...
Kaulah segalanya...
Contoh terbaik ummat akhir zaman...
Akhlakmu tinggi kan kami jejaki...
Sifatmu sempurna pelengkap peribadi..

Wahai Rasul
Kami merindui sinaran wajahmu...
Mendamaikan jiwa...
Manis senyumanmu penawar hiba...
Di hati kami kaulah segalanya...

Wahai seorang kekasih
Telah lama kau dirindui...
Pilu sedih dalam kerinduan...
Menangis pun tak berair mata...
Namun hati tetap gembira...
Di akhirat kita kan bersua...

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background