SaLAM PeRsAuDaRaAn

Monday, September 3, 2012

tahajud cinta

tahajud cinta

ya,Rabbi,disaat ini aku pohon pd mu,
kuatkanlah hati ini mncr cinta dr mu,
tghkanlah hati ini mnggapai cintamu,
cinta suci ini hanya buat mu ya ALLAH,
hati ini selalu ingin mencintai dan dicintai,
tapi hati ini mahu cinta dan kasih mu ya ALLAH,

Cintamu,
dinihari ini aku bertemu cinta sejadah mu,
demi mnggapai cinta yang hakiki,
mutiara jernih mengalir di pipi mulusku,
menyingkap kenangan silam yang mengalpakan,
hati ini dan jiwa ini resah,
sesudah diriku menggapai cintamu,
hati ini sujud syukur diatas segala cinta,
namun aku takkan puas mncri nikmat cinta mu,
kerana cinta mu menuntun ku,
ke janji yg akan ku kecapi,

kini,
aku ingin meniti kehidupan ini,
yang sementara namun menuju ke kehidupan yg abadi,
aku bersama insan yang ingin mencintai mu,
tuntunilah kami,
di dalam tahajud cinta mu....

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background