SaLAM PeRsAuDaRaAn

Wednesday, September 8, 2010

sahabatku..


"Aku mencintai SAHABAT ku dengan segenap jiwaku, SAHABAT yang baik adalah yang seirin gdenganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau pun selepas mati, ku hulurkan tangan kepada SAHABAT ku untuk berkenalan karena aku akan merasa senang, semakin ramai SAHABAT, aku semakin percaya diri,aku selalu berharap mendapat SAHABAT SEJATI yang tidak luntur dalam suka mau pun duka, jika aku dapat aku ingin setia padanya..." (ImamShafie)







Ya Allah,tika Kau hadiahkan aku sahabat Kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaanMu. Kau jadikan hatinya berlapang dada menerimaku.Kau jadikanlah sahabatku ini sebagai teman seperjuanganku, saling membantu memikul amanah dakwah agamaMu. Kau jadikahlah ukhwah ini disemai atas redhaMu.Teguhnya atas cinta padaMu. Dilindungi dari maksiat dan hal2 yang melalaikan kami darimengingatiMu. Ya Allah,bahagiakanlah hatiku dan hati seluruh sahabatku dengan cinta kepadaMu...







Aku mengenalimu melalui satu nama, memahamimu melalui satu renungan, mengingatmu melalui satu kenangan, dan menyayangimu melalui satu ukhuwah fillah dan fisabilillah. semoga Allah mengukuhkannya, persahabatan yang baik,persahabatan dalam iman dan taqwa, hanya kerana-Nya lah yang mampu bertahan. Amiin!

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background