SaLAM PeRsAuDaRaAn

Monday, December 20, 2010

MONOLOG HATI SEORANG PEJUANG~

MONOLOG HATI SEORANG PEJUANG~
Sahabatku...

Jika hari ini aku terlalu gembira,
Sedarkanlah aku dengan AMARAN-AMARAN ALLAH,

Jika aku bersedih tanpa kata,
Pujuklah aku dengan TARBIYAH PENCIPTA,

Jika aku lemah tidak berdaya,
Ingatkanlah aku dengan KEHEBATAN SYURGA,

Jika antara kita ada tembok yang memisahkan,
Bimbinglah aku MELERAIKAN SEGERA,

Jika pernah pernah hatimu terluka,
Luahkanlah agar aku BERUBAH,

Jika esok aku lena tanpa terjaga,
Iringilah lenaku dengan KALUNGAN DOA,

NAMUN SAHABATKU...
Berjanjilah UKHUWAH kita Adalah untuk SELAMANYA..

No comments:

Post a Comment

jom ReLax

hamster^_^

InDaHnYa IsLaM..

Andai Al-quran bisa bicara,ia berkata:"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dgn wudhu kau sentuh aku,dlm keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,skrg kau telah dewasa,nampaknya kau tdk berminat lagi padaku,apakah aku bacaan usang?Skrg kau simpan aku dgn rapi,kau biarkan aku berlapis debu,ku mohon peganglah aku lg,bacalah aku setiap hari,kerana aku akn mnjd penerang didalam kuburmu!

cursor

Elegant Rose - Working In Background